MutLuLuk unuTaBiLmektir ..

MutLuLuk unuTaBiLmektir ..
@reaL_
BuLmak istediğin kişi oL
Herkes kör olsaydı dünya mükemmel olurdu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şehrime gel sevgili. Yarın çık gel. Bırak herşeyi, bir bekleyenim var de gel. Gel ki bu şehir adımlarınla anlamlansın. Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın. Gel ki nefes alayım. Gel.
"Ancak her şeyini kaybettikten sonra" diyor Tyler, "canının istediğini yapmakta özgür olursun.’’
İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de.
Hastalığın senin içindedir ama bilmiyorsun! Şifan da senin içindedir ama görmüyorsun!