Ortada reddedilemez kanıtlar olduğunda bile insanlar inanmamayı seçiyor çünkü dünya görüşümüzde köklü bir değişim olması riskini almak yerine bir şeyleri yok saymak daha kolay.
Kısacası, okumak aslında telepati ve zaman yolculuğudur. Herkesle ve her yerle, bütün zamanlarla, hayal edilmiş olan her şeyle aramızda bağlantı kurar.