Acıdan, kavgadan, gürültüden, nefretten beslenen insanlardan çok yoruldum. Ben güzellik insanıyım, mümkünse etrafımda sohbeti güzel, kafası çalışan, keyifli insanlar olsun.hayatım boyunca çevremi bu insanlar ile doldurmak için durduğum yerden vazgeçmeyeceğim.sonu yalnızlık bile olsa.