İnsanlar konuşuyor, yargılıyor, ayıplıyor, övünüyor, böbürleniyor, kıyaslıyor, kınıyor..
Ben sadece dinliyorum.
Duyduğum tek şey; daha önce hiç sınanmadıkları şeylerde acı, çirkin, kibirli cümleler.
Önlerine gelen herkesi küçümserken o kadar eminler ki kendilerinin en doğruyu yapacaklarına.
Sınanmamışlığın kibri kusturacak artık beni.