Ahmet Kaya bir şarkısında "rüyama giremezsin sen " diyor. Bizi özleyen insanları rüyamızda gördüğümüz bilgisini edindikten sonra bu cümlenin ağırlığı altında ezildim
Hani çok özlersin ve bu hasret rüyalarına girmesine neden olur.Gecenin beşinde rüyanın etkisiyle aniden uyanı verirsin. Işte o an bütün organlarının acıdığını hissedersin.