Ama hemen o güzeller güzeli başını bir yana büküp “sakalın ağarmış” dediğinde… Hayır,dün ayrılmamıştık. Dünden çok önce uçup gitmiştin kollarımdan. Ben bir hayal aleminde yaşıyordum hala, sense bambaşka dünyada, yadsınamayacak bir yer edinmiştin kendine…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birlikte yaşadığımız anları/anlar birbirine eklenir,dakika olur,dakikalar saatlere dönüşür,bir yerde sonsuzluğa varılır, ve aslında bir tek andır/bunca yıldır bir an bile unutmadığımı sen de biliyorsun, bileceksin, değil mi? Birlikte değildik, doğru ama ayrı da değildik. Hep cebimde, yüreğimdeydin. Yaşamın vazgeçilmez parçasıydın. Nasıl unutabilirdim seni? Sen, bendin… Benim en güzel yüzümdün…