Bazı şeyler gerçekten de kaybetmeden sevilmiyor. Neden böyle neden herşeyi kaybettikten sonra değerini biliriz ki. Aslında sonradan değerini bilmemizin sebebi belkide hiçbir zaman kaybetmeyeceğimize inandığımızdır. İnandığımız için de kaybetme korkusu olmayınca da pek değerini bilmez ve sevmeyiz çoğu zaman fark etmeyiz.Neden böyle İnan bilmiyorum..