... İstatistiklere göre böyle olmalıymış... Yapılan araştırmalara göre, belli bir yüzde her yıl bu şekilde kayboluyormuş... Nereye kayboluyorlar? Şu yüzdeler, ne kadar da bilimsel... Ne kadar avutucu! Bir kez yüzdelere göre dendi mi üzülmeyi gerektirecek bir durum yok demektir. Başka bir sözcük kullanılsa belki insanlar daha fazla etkilenebilirlerdi.