İlk başta boşlukları doldurmak için koştum. Çünkü eksik kalan bir tek sevgi değildi. Acımasız anılar yaşasam , nefessiz kalsam bile ..
Hiçbir zaman koşmaktan vazgeçmedim .
Sonra zaten , her bir duyguyla ,
birazcık daha açıldı aramız .
Bu sefer kaçıyordum ama ...
belki yeni duygulara alışmamak için .
belki de çoktan koşmaya alıştığım için ..
Çünkü farkettim ki her boşluğu dolduran ,yenisini açar . . .
Ü K