Yokuş

İlk başta boşlukları doldurmak için koştum. Çünkü eksik kalan bir tek sevgi değildi. Acımasız anılar yaşasam , nefessiz kalsam bile .. Hiçbir zaman koşmaktan vazgeçmedim . Sonra zaten , her bir duyguyla , birazcık daha açıldı aramız . Bu sefer kaçıyordum ama ... belki yeni duygulara alışmamak için . belki de çoktan koşmaya alıştığım için .. Çünkü farkettim ki her boşluğu dolduran ,yenisini açar . . . Ü K
Reklam
Kartallar uçar mı bir harâbeden Köprülerden benim yarim geçer mi Sen neden bu kadar güzelsin, bilmem Taşırsın yeryüzüne ebedi tohumları Ben ise kuruyacak bir suyun mahkûmuyum Avuçlayıp öpüyorum kumları Bir kara delikten bakarken hayat Meydan okuyanlar kim bu serâba
Can benim, düş benim, Ellere nesi?
Yüzleşmek hafifletti .