doğrularımdan hayallerimden beni öyle bir vazgeçirdiler ki , vazgeçmek ne kelime ,unuttum. Neydim , neyi severdim , ben neye kızardım , neye benzerdim ? unuttum.
o gördüğümüz güçlü kadınlar var ya . O hep babasızlıktan , hep tek ve yek olmaktan.Kanadı kırık kuş diyorum ben onlara . istediği her şey altin tepside sunulmuş insanlar bilmez onlari ,tanımaz . kolları dirsekten değil ta omuzdan kırıktır onların.