Yokuş

ya Halim ya Allah
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yaşadığın sana zor geliyorsa zordur o kadar .
Yaşar Kemal diyor ya ; Sen iyi bir insansın .Onun için seni çok öldürmüşler . bu hep böyledir en çok iyiler üzülür
duygusal , hassas kalpli ve ince ruhlu olmak ayıp değil ama belli edince hayatınızı kaydırıyorlar .