Rojda GELTURAN

Rojda GELTURAN
@rojda_gltrn
Küçücük dünyamda umutla bekleyişler...
Çok güzel bir söze denk geldim bugün; Çocuk olsam yeniden... Bitek düştüğüm için acısa içim, Ve sadece çok koştuğum zaman çarpsa kalbim ;)🌼
İnsan ve Duygular
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi; "Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var."
İnsan ve Duygular
Çocukluğum muydu bayramları güzelleştiren? Yoksa bayramlar mı daha güzeldi eskiden...
İnsan ve Duygular
Ne demiş Özmedir Asaf; Ve bazen hayattır sevmek... Birini çok uzaktayken bile yüreğinde taşıyabilmek.💜
Kimi insanlar vardır keşke hiç büyümeseydik diyen, Kimi insanlar vardır iyi ki büyüdük diyen. Kimisi de ne çocukluğunu güzel geçirmiştir ne de gençliğini... İşte hayat böyle bişey demekki ne mutlu oluyorsun ne umutlu🧚🖤
İnsan ve Duygular