rojevin

rojevin
@rojevin13
En iyi insanlar hiç tanımadıklarımızdır...
İnsanların ruhunu öldürüyorlar anne.. İşte asıl cinayet bu. Utanılacak bir cinayet. Birtakım silahlar çıkartıyorlar, insanları öldürüyorlar Evlerine, sosyal statülerine, paralarına hiç bir zarar gelmesin diye garip insanları harcıyorlar. Anlıyorsun beni değil mi anne? Halkın ruhunu kurutuyorlar ve hiç bir şey anlamaz hale getiriyorlar... Maksim Gorki /Ana
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bugün beni saymayın demek istemez mi insan bazen bütün dünyaya? Ruhunu uyutmak, dükkanı kapatıp 'gittim geleceğim' yazısı asmak. Öyle işte... Bazen kendinden bile gitmek ister insan, kendi olma halinden bile izin almak. Bir süreliğine hiç kimse olmak.” Nazım Hikmet
"Yoldur, yürünür. Mesafedir, aşılır. Sorundur, çözülür. Yaradır, sarılır. İnsan bir şekilde çaba gösterdiği her şeyi çözebilir. İki tane istisna dışında; ölmek ve sevilmemek. İnsan istediği kadar çabalasın sadece bu iki meseleyi çözemez..."
Ve umutsuzluğum daha büyüktü kalbimin direncinden... Füruğ Ferruhzad
Acımın derinliğinde, benim için artakalan hiçbir şey yok. Yalnızlığımı algılamamın gururu bile... Tezer Özlü