Merhaba, kimsin bilmiyorum. Ama o kalbinin kırılmış ve yorulmuş olduğunu biliyorum. Bu yüzden yüzünde ufak bir tebessüm olması için bunu yazıyorum. Umarım başarırım. Kalbinin çırpınışını hissediyorum, yoruldu ve yaralı. Ama yaralı bir kalp daha mutlu olur. Ben hep zamanın geldiğinde mutluluğun onu bulacağına inanırım. Ama mutluluk bize gelecek değil ya? Biz gideriz. Öncellike hayatında tüm karamsarlıkları bir kenara koy lütfen. Ve düşün. Arkadaşların, sorunlarımız vardır elbet. Ama en çokta onlarla mutlu oluruz. Kahkahalarla güldüğünüz anıları hatırla. Bir şakaya, bir konuya yada birlikte rezil olduğunuz ana güldüklerinizi. Bunu bir kenara yaz lütfen. Ama büyük harflerle, çünkü onlardan çok var. Ailemiz, hepimizin sorunları var değil mi? Büyük küçük fark etmez. Ama şöylede düşün, onlarla mutlu olduğumuz anlar var. Ne bileyim, babanla problemin mi var? Elbet sana kendini hissettirir. Annenle sorunun mu var? Elbet ondan önce mutluydunuz. Yanında mı yoklar? Elbet yanında olan anlarda mutluydunuz. Geçmişte kaldı evet, ama geleceği düzeltmekte senin elinde. Yaşamıyorlar mı? Onlar sol yanında, kalbinde. Bunuda büyük harflerle bir kenara yaz. Sevgilin ile mi sorunun var? Unutma sevgili elbet gider. Bunuda daha büyük harflerle yaz. Çünkü insan sevdiğiyle daha mutlu olur. En sonunda acı çeksede. Sevgilin gitti ya, yerine biri gelir ve öyle mutlu olursun ki bu acılara sadece gülersin. Kaç yaşındasın bilmiyorum, ama zamanı geldiğinde çocuğunu kucağına alıp eşine gülümserken 'iyi ki' diyeceksin 'iyi ki olan olduda şuan bu haldeyim.' Belki bir gün eşin ile şuan sana acı çektiren kişiyi konuşacaksınız. O kıskanacak ve sana eski sevgililerinden bahsedecek. Ardından sende kıskanıp onla minik ama tatlı bir atışmaya gireceksiniz. Ardından gülümseyip birbirinize sarılacaksınız.