"Sonra bir gece farkedersiniz ki suç ne sizde ne bir başkasındadır, her şeyin en güzeli daha fazla üzülmemek ve akışına bırakmak dersiniz, en başta zorlanırsınız kalbiniz sızlar, düşünmekten uyuyamaz hale gelirsiniz, ardından bir boşluğa düşersiniz, o önemsediğiniz her şey bir bir önemini yitirmeye başlar, işte bu boşluk hali en kötüsüdür çünkü dönüp baktığınızda zamanında uğruna ne varsa feda edebileceğiniz her şeyden uzaklaşmışsınızdır."(