Zamanında çekilen el, yüz akıyla kalkar;
ne yelken rüzgârsız yol alır,
ne de gönül yorgunlukta direnir.
Her şeyin bir vakt-i merhunu vardır;
sabır da yerinde, veda da vaktinde güzeldir.
Cümlelerimi Osho'nun bu sözüyle bitirmek istiyorum: "Eğer cesur değilsen samimi olamazsın. Eğer cesur değilsen sevemezsin. Eğer cesur değilsen güvenemezsin. Eğer cesur değilsen gerçeğin peşine düşemezsin. O yüzden önce cesaret gelir. Ve diğer her şey onu izler."