nova

nova
@rubysonev
Acılar umudu buldurur bize, Bir zırhla büründüm bu çağa karşı.
Hikâyenin sonu ne biliyor musunuz? Hissizlik. Koskoca hem de. Bu çoğu şeydan daha kötü.
Reklam
Hoşçakal dedi. Farkında değildi paramparça kalacağımın. Acılar içinde kıvranacağımın. Hoşça kalamam ben. Ben hoşça kalamam.
Aslında her insan mezarlığını zihninde taşır. Kimi nefret ettiklerini gömer, kimi hayallerini, kimi umutlarını, kimi acılarını, kimisi de sadece kendisini...
Ruhum işe yaramaz bir bedenin içinde, tedavisi mümkün olmayan bir hastalık gibi adeta.
Hayat çok kısa ve içinde fazlasıyla uzun hikâyeler var. Sen benim tek romanım oldun. Sonun ise acılarla tıka basa dolu.