'Sen benim kim olduğumu biliyor musun!' cümlesinin bu topraklarda bu derece geçerli olmasının tek nedeni sadece söylenin ayıbı mı yoksa senin kim olduğunu bilmeden kimsenin hakkıyla iş yapmaması mı?
... İyiyi merkez dışına iten, vasatların birbirini dolayısıyla sıradanlığı kolladığı vasatlık kardeşliği diye bir şey de var ve siz kaç defa o kardeşliği ayrık otuyla yanyana durmaya yeğlediniz?