Ettiğin kelâm bir kalbe dokunduysa, verdiğin sevgi samimiyetle karşılık bulduysa.. Sen gitsen, ben gitsem, bizim hikayemiz bitse ne olur? Dokunduğumuz nice kalp bizi duayla yâd eder ya. Biliriz ki vuslat, sabırla sulanır. Her vuslat bir ayrılık, her ayrılık bir hatıradır. Hatırlayan kalplere şükür..💚