İnsan hayatının en zor dönemlerinde daha da çok yaşamayı arzulamalı, herşeyin istediği şekilde gerçekleşeceğine inanmalı. Ve eğer zor durumlar da ölüm dillendirilirse tam da hayalini kurduğunuz şeylerin gerçekleştiğini görmeye başladığınız da ölümün geldiğine inananlardanım. Kendime göre savunduğum bir tezim diyebiliriz.