Ülkücü Kız`

Ülkücü Kız`
@runasin33
Geberiyorum.
Şimdi nerde mutlusun? Beni de unutmuşsun Kaybalon yıllarımı bulur musun? Gidiyorum...
Reklam
Çıka geldi bir gözleri sürmeli yaralıyam..
Güzel ahlak, en iyi arkadaştır. -Hz.Ali-
Özüne, gözüne, sözüne sahip ol!!
Kendime kastım Ali Dağlara küstüm Ali Dar günde dostum Ali
Reklam