Valkyrie

Valkyrie
@s_valkyrie_d
İmkansız diye bir şey yoktur, sadece bazı olayların olma olasılığı daha düşüktür.
Giderek üzdün bizi zaman..
Reklam
Herkes gider mi?
Soruyor iyi misin ayıpsın fevkaladeyim
"Her sabah doğan güneş bir sabah doğmaz oldu.."
Yeryüzü boşaldı, habersiz miyiz? Güneşe göç var da, kalan biz miyiz?
Reklam