sabiye kurudere

Reklam
"Hevesim kırıldıktan sonra gerçekleşen hiçbir şey umrumda değil...
"İnsanların ruhunu öldürüyorlar anne" demişti Maksim Gorki: "İşte asil cinayet bu utanılacak bir cinayet." İnsanlar gün içinde kabalıkları, kalabalıklarıyla ne kadar da incitiyorlar değil mi ruhumuzu? Kalbimizi nasıl da kırabiliyorlar. Oysa Platon şu nasihatte bulunur: "Nazik olun, çünkü karşılaştığınız herkes farkında olmadığınız zorluklarla boğuşuyor."
🌸Victor Hugo benim şu yaşadıklarımı görseydi "Sefiller" yerine "Buna da Şükür" adlı bir roman yazardı.🌸