Su'~w

Su'~w
@sad1bal
Zihnim bir uçurum'.
Okuyorum awsu
Adana babuşş ;)
8 Haziran
31 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
"Düşe kalka büyüyorum işte! Biraz yaram var ama geçecek bu gidişle"
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
anonimsin.com/su.xq__ Sorun be,sıkıldım."
Anket
“Unutamam belki seni, öptüğüm o gözlerini; silip arkamı dönmeyi iyi bilirim, öğrenirim..”
Müzik
"Ellerin kışı bahar eder mi? Tutuşunca yüreğimi örter mi? Ey ruhuma kır alem-i "papatya " Beni böyle koyup gitme olur mu? "
Müzik
"Yar bana düşmanım ol gel Düşür beni koynuna boğuver Bu garibin ömrü sensiz geçer mi?"
Müzik