Ayşe

İyi olsun geceler..
Reklam
“Sanmak” insanı ziyan eder, her anlamda:)
Yolda giderken dertleştiğim, aslında umudumun sesiydi..
Bazen doğru zamanda yanlış insanlar hayatımıza girerdi. Kimi zamansa doğru insanlar yanlış zamanda..
Vefat ettiğini biliyorsun ama sanki bir yerlerden çıkıp gelecekmiş gibi..
Reklam