"Ne yirmi yaşında evlenmiş olmak bir başarıdır ne de otuz yaşında hâla işsiz olmak bir başarısızlıktır. Yaşam maalesef doğrusal ilerlemiyor, insan treni kaçırdım sanıyor, kusuru kendinde arıyor ama bazı şeylerin "nasip" olduğunu unutuyor. İş de nasip, eş de nasip, aş da nasip."