İnsanlar yüzsüz olmaktan gayet memnun, hak yemek onlar için normal. Arkasından konuştukları insanlarla yan yana gelmek gayet normal. İşi düştüğünde 'canım cicim' yapıp işlerini halletmek normal. Anormal olan sadece benim galiba. Bunlar bir bana mı ters?