Bazı şeylerin yaşanması için sadece istemek yetiyor. Yani demem o ki bir şeyler olmuyorsa istenmediği içindir. Bahane vardır, zaman yoktur, sebep çoktur. o yüzden çok kurcalamayın. Olmuyorsa eğer bırakın. Bahanelerle size gelene değil, çözüm yollarıyla gelene inanın.