büşş

büşş
@sadeceebusraa
bir mahvolmuşluk bin mahvolmuşluk...
Bir insan bu kadar pişmanlıkla yaşar mıydı yoksa pişmanlık dediğin şey de bir ölüm şekli miydi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
en çok gözleri yaralıydı çığlık atmak istiyor ağlamak istiyor bağırıp parçalamak istiyordu dünyayı fakat yapamıyordu sıkışıp kalmıştı
lakin biz birbirimizi dinlemeyendik duymayan görmeyen sahip çıkmayan ve en sonunda birbirini yok eden
ölüydüm yaşayanların arasında dolaşan ama kalbi çoktan mezara inmiş bir ölü
derin bir kuyunun dibinde nefessiz kalmıştım sanki bir yanım çırpınıyordu Bir yanım çoktan teslim olmuştu bütün hislerim alınmış adımın içinden his sökülüp atılmıştı geriye yalnızca hissizlik kalmıştı.