〃Serbay〃

〃Serbay〃
@sadecesev
Karanlık bir gecede kaybettim seni ben Ben şimdi ne yapsam , kime sorsam. Seni çok özledim bilmem ne edeyim, Şafak yıldızına ben seni sorayım sevgilim yok
lan sevgilim yok deliricem sap kalmaktan bıktım
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Deli Jojuk geçmiş olsun deyin bence çocuk ölümden döndü
" Dudâklârına'" düşen' özlemin şiir' ârâlârınâ Sar beni' ADAM ...! Üşürsék' Yorulursâk.. Yénilirsek,'.. Kokun' tenime' Sesin yüreğime,' Nefesin Dudâklârıma" Hâps olsun .. ❣️
İsmin geçiyor bazen herkes dönüp bana bakıyor, gülümsüyorum. Ne zor biliyor musun özlemimden ağlayacağım yerde gülümsemek... Deli Jojuk
Deli Jojuk niye engelliyon lan