Artık bitmeli bu sansürlü drama
Bir şövalyenin kılıcı gibi keskin ve duru olmalı bakışlar.
"Özyaşamım" üstüne yemin ederim ki
Kesip alacağım aksayan yeri.
Kutsaliyete and olsun...
Bir şiiri okumak, kavırlamak ve hatta yazmak erkeğe daha çok yakışıyor.
Herhangi bir kadın sesinden şiir dinlemek;
Kulaklıklarımın için de travmaya neden oluyor.
Aslında kadın ağzından yazılan şiir de öyle.
Çok kabaca sanki ve hiç estetik gelmiyor bana...
Biri gelse kafamı istese
Vermekle vermemek arasında tereddüt ederim.
Çünkü kafamı pek sevdiğim söylenemez.
Ama zaman o zaman değil
Şimdilik yerinde kalmasını yeğlerim.
Ve eğer doğrunun,erdemin,iyinin.
Bir kelime ile şimdiye kadar insanlarca sayılan bütün değerlerin yaşama zararlı olduğunu görürsem,
Bilime de,ahlaka da hayır diyeceğim.
Nietzsche