M Sait

İyi geceler
Bedeni bir odada oturuyor olsa da, o yalnızca kendisinin bildiği, bambaşka bir yerde, başka biri.
Reklam
Ben seni bir şarkıda da hatırlarım bir otobüs durağında beklerken de. Ben seni bir çiçek bahçesinde de hatırlarım bir buğday tarlasında da. Ama ben seni nerede unutabilirim bilmiyorum.
Işıkları kapat Gel oturalım hiç konuşmadan
Ben seni bildiğin gibi değil, bilmediğin kadar çok özlüyorum.
"Hayalini kurdukça şaraba ihtiyacımız mı var?"
Reklam