Nedim M.

Nedim M.
Her şey geçici. Aşk, sanat, dünya. Sen, ben.. Özellikle de ben..
Öğretmen
Lisans
Mersin
478 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
"Erkeği anla, sevmesen de olur; kadını sev, anlamasan da olur." Paulo Coelho
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Cahit Sıtkı Tarancı
“Artık hiçbir şey eskisi gibi değil, Ben de öyle. Çok dikkat etmiyorum uzun süredir kendime. Kılığıma kıyafetime. Çorapsız da basıyorum artık yere. Eskisi gibi de korkutmuyor beni ne grip ne nezle. Nane limonun iyi gelmediği daha büyük sıkıntılarım var herkes gibi benim de. Takılmıyorum artık şu her kış ve bahar şişen bademciklere, Çok sıcak ya da soğuk şeyler yiyip içmem, hepsi hepsi birkaç gün Geçer, Olur biter, Geçer gider. Ama canımı yaka yaka yutkunduğum şeyler var. Olup bitmeyen Geçip gitmeyen. Zaman zaman uykusuzluk çekiyorum ama, Çok da takılmıyorum artık bu uyku konusuna, Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana..”