Samet

Samet
@samet94
Üzülme...Hayırlısı böyleymiş de yoluna devam et... Bugün kaybettiğini sandıkların, yarın iyi ki nasip olmamış diye çok şükür diyeceklerindir belkide...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
... Eğer ben Allah'a inanıyorsam, Susar bütün imkansızlıklar, Eğer ben Allah'tan istiyorsam, Serilir önüme tüm imkanlar. Çünkü ben güveniyorum Allah'a, Çünkü kimsem yok O'ndan başka.
Bize sözlerimizden çok, yüreğimizden anlayan gerek..
... Tam da bu çağda kalbimizin en çok ihtiyaç duyduğu bir dua; Gönlü güzele denk gelesiniz.🌺
Bekle deseydin, gelmeyeceğini bilsem bile beklerdim. 🍂