Üzülme...Hayırlısı böyleymiş de yoluna devam et...
Bugün kaybettiğini sandıkların, yarın iyi ki nasip olmamış diye çok şükür diyeceklerindir belkide...
...
Eğer ben Allah'a inanıyorsam,
Susar bütün imkansızlıklar,
Eğer ben Allah'tan istiyorsam,
Serilir önüme tüm imkanlar.
Çünkü ben güveniyorum Allah'a,
Çünkü kimsem yok O'ndan başka.