Samet

Samet
@samet94
Her şey, her şey şu tek müjdede;  Yoktur ölüm, Allah diyene Canım kurban, başı secdede,  İki büklüm, Allah diyene Akıl, kırık kanadı hiçin;  Derdi gücü 'nasıl' ve 'niçin'... Bağlı, perçin üstüne perçin,  Benim gönlüm Allah diyene...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni, Gelme, artık neye yarar?”
İçinden doğru sevdim seni Bakışlarından doğru sevdim de Ağzındaki ıslaklığın buğusundan Sesini yapan sözcüklerden sevdim bir de Beni sevdiğin gibi sevdim seni Kar bırakılmış karanlığından.”
Bir kadının alnı dudaklarından daha değerlidir. Çünkü dudaklarından dökülecek olan “seni seviyorum” sözü, önceden alnına yazılmıştır.
Bilir misin ne zordur severek yaşamak. Ona benimsin deyip sarılamamak.. Ne zordur hep yakın hissedip aslında ondan uzak olmak..