Derler ki;
Bir sevda çıkar karşına,
Hem kalemi,
Hem kağıdı,
Hem yüreği alır götürür senden.
Ve yine derler ki,
İnsan;
"Anladığı ve anlaşıldığı insanda çiçek açarmış.."
“Önce yoldaş sonra yol.” diyor şair.
Yolun güzelliği ise yoldaşın güzelliğinden geliyor.
Bir yola çıkacaksanız; mesela hayat gibi yanınızda size değer veren, kıymetinizi bilen insana ve insanlara yer verin.
Güzellik yolun güzelliği kadar yoldaşın da güzelliğinden gelir..🌹❤️