Ne tümden iyiyim, ne tümden kötü.
İnsanım, olmakta olanım.
Nefret kurutur beni, sevgi diriltir.
İnsanım, bu dünyaya var olmaya değil,
Yâr olmaya geldim...
Kemal Sayar 🌼
Etrafında sürekli bozulma gören insanın kendi nefsiyle bir meselesi vardır; başkalarında sürekli bir samimiyetsizlik arayan kişi, haddi zatında kendi karanlığından saklanmaktadır. Olgun insan, hem kendisinde hem başkasında yükselmenin imkânlarını gözetler.
Kemal Sayar|