y.

"Her şeyin yolunda olduğunu biliyorum ama gerçekten de yolunda olduğunu devamlı kontrol etmekten de kendimi alamıyorum ve bu süreçte kendimi mahvediyorum gibi. Bugün de öyleydi. Devamlı sızlanasım geldi. Birine sırtımı dayayıp üzgün olasım geldi."
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kalbime bıçak dayamış olmamın sebebi kendime 'nesnel' bir gözle bakma arzum."
Sayfa 61·Kitabı okudu
"O kadar hassasım ki bu konuda kendime kötü davranarak telafi etmeye çalışıyorum bunu."
Sayfa 55·Kitabı okudu
"Kendi başıma olmayı çok seviyorum. Fakat tek bir koşulda: Beni seven biri olmalı. Tek başıma mutlu olabilmem için birileri her gün nasıl olduğumu merak ediyor olmalı."
Sayfa 51·Kitabı okudu
"İkisinin arasındaki farkı görmekte zorlanıyorum. Ne istediğimle başkalarının benim adıma ne istediği arasındaki farkı."
Sayfa 42·Kitabı okudu