"Her şeyin yolunda olduğunu biliyorum ama gerçekten de yolunda olduğunu devamlı kontrol etmekten de kendimi alamıyorum ve bu süreçte kendimi mahvediyorum gibi. Bugün de öyleydi. Devamlı sızlanasım geldi. Birine sırtımı dayayıp üzgün olasım geldi."
"Kendi başıma olmayı çok seviyorum. Fakat tek bir koşulda: Beni seven biri olmalı. Tek başıma mutlu olabilmem için birileri her gün nasıl olduğumu merak ediyor olmalı."