umut

umut
@sayfa34
Tipik Başak burcu Fenerbahceli.
En sevmediğim yapıdaki insan; sinirlenince gözü bi şey görmeyen kırmaktan çekinmeden ne var ne yok yardıran, siniri geçince kusura bakma falan diye zırvalayan kişi. Kızmayınca herkes yavru panda gibi zaten, önemli olan kızınca değerli gördüğün kişiye karşı yutkunarak konuşabilmek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çiçek solarken kendi sapına eğilir. Bilirsin , yalnızlık budur.
Her seven isimsiz bir kahramandır ve insan, sevebildiği kadar insandır!
İnsan,gönlündeki derdi sevmeli,imtihanıyla barışmalı. Ne yâre sitemi olmalı,ne ağyâre şikâyeti.Eldekine şükredip umutlu,gayretli olmalı.Hakîm Olan'ın gönderdiği sınav,insanı ya olana razı eder ya murâdına nail eder. Ne malûm,bugün boynumuzu bükenin yarın boynumuza sarılmayacağı.
İnsana fırsatlar sunan hayat değil, Allah’tır; tesadüfe ve şansa değil O’na müteşekkiriz.