umut

umut
@sayfa34
Tipik Başak burcu Fenerbahceli.
Ama ben ama ben hala sensizliğin isyanlardayım Avuçlarımdan alıp da gittiğin bir yudum sevgiyi Avuçlarımdan alıp da gittiğin sevdalı yüreğini Özledim Varlığını ,Hasretim Sana Ey Sevgili....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senin için aştığım yollarda kayboldum. seni sevmek kolay mı sanıyorsun?
Hayattan intikam almak zevki sefa bir hayat yaşamaktan ibaret değildir; yetim başı okşamak, kimsesize kol kanat germek, fidan dikmek, yaralı bir kuşa özgürlüğünü vermek, başkası için dua etmek… hasılı, iyiliği gölgemiz misali sahiplenmek şu hayattan alınacak en güzel intikamdır.
İnsanlara insan olduklarını düşündüğüm için sonuna kadar iyi niyetli olduklarına dair kendimi uzun sure ikna ediyorum. Sonra hayal kırıklığı..