schilimazelx

schilimazelx
@schlimazelx
gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
misafirin tek güzel yanı boş gelmemesidir xd
1000k
schilimazelx
True ✅😂
Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.../\|/\|/\|/\|/\
Uzaklaşmak
schilimazelx
Ahajshshajs 😂