Bahoz

Bahoz
@seban
Güçlü ol ve devam et. Senin tekrardan mutlu olma zamanın.
Anket
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ben derdimi ne dostuma söylerim ne de düşmanıma zira dostuma söylesem üzülür düşmanıma söylesem sevinir beni en iyi rabbim bilir ...
Anket
Uyudun mu? diye yazılır, “Ne olur uyumamış ol, konuşmaya ihtiyacım var” diye okunur.
Anket
Ne olursa olsun hep gülümse, sen kahrolup üzüleceğine; hayat ölsün senin tek bir gülüşüne…
Aşk
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun, martı sevdiği denizden asla vazgeçmez. Alfred Capus
Anket