Sefa T.

Tüm çağları görmüşüm. Şimdi korona çağındayız.
Sokağımızda her şeyin bir çağı vardı. Bilyelerin çağı. Topaç çağı. Sinema yıldızlarının resimlerini toplama çağı. Uçurtma çağı, çağların en güzeliydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gerçekten onun karnını deşmek istiyor muydunuz?" "Tabii ki hayır. Korkutmak için yaptım bunu." "Karnını deşseydiniz ne çıkardı içinden? Bağırsak mı, yoksa oyuncak bebeklerdeki gibi kıtık mı?" Gülerek ve dostça yanağımı okşadı: "Bir şey söyleyeyim mi sana, Zeze? Sanırım bok çıkardı..."
_ ''- Xururuca!_ + Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...''
"Borcum ne kadar, Zeze?" "İki yüz reis." "Neden yalnızca, iki yüz reis? Bütün boyacılar dört yüz alıyor." "İyi bir boyacı olduğumda ben de onlar kadar alabilirim. Şimdilik hayır."
Küçük Emrah
İnsanın yoksul bir babası olması ne kötü!