Seher

Seher
@seherkosee
Kafamın içindeki sesin haykırışlarına şahit oldum. Kimse yoktu, yalnızdım..
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir süre sonra insanlar pek de umrunda olmuyor. Kimseyi değiştirmeye çalışmıyorsun. Kimin ne düşündüğünü, kimin ne yaptığını umursamıyorsun. Yorulunca kendi kabuğuna çekilip o küçük dünyada yalnız yaşamayı öğreniyorsun. Anlık mutluluklar yaşayıp, derin hüzünleri tek başına atlatmayı öğrendiğin vakit kimseye ihtiyacın olmuyor..”
Duygu ve Düşünce
“Sustuğum şeyler var, hiç konuşmadıklarım.. İçinde kaybolduğum şehirler ve bende kaybolup giden insanlar var..”
Duygu ve Düşünce
Yaşamın en önemli özelliği; insanlar hakkında sürekli yanılmak..
İnsan ve Duygular
"Nazik olun, çünkü depresyon her zaman ağlayan gözler ve yorgun gülümsemeler değildir. Neşeli bir insanın arkasına gizlenmiş kırık bir kalp de olabilir."
İnsan ve Duygular