İçim karanlık. Bilincim ıssız bir ışık. Rüzgarda bir mum. Başka her şey gölgeler içinde. Ama oradalar, içimde yaşayan, dolaşan her şey orada. Bende yaşıyor. Yasak düşünceler, aydınlıkta görmek istemeyeceğimiz anılar.. Karanlıkta, etrafımızda dans ediyorlar. Hortluyorlar, fısıldıyorlar, bizi kaygılandırıyorlar. Bizi hasta ediyorlar. Bizi histerik yapıyorlar.