Fatma Nur Bıyık

“Bir çiçeği beğenirsen onu koparırsın ama onu seversen sularsın.” -Buddha
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Büyük bir zeka ve derin bir kalp için acı ve ıstırap çekmek daima kaçınılmazdır. Büyük insanlar kesinlikle bu dünyada üzüntü yaşamalıdır.” -Dostoyevski
“Kaybedersen üzülebilirsin, evet ama önce kaybet sonra üzül. Yapamayabilirsin ve bu seni üzebilir, haklısın ama önce yapamamış ol..”. * Olmamış bir geleceğin üzüntüsünü çekerek şimdiyi yaşayamıyoruz. Sonrası iyi bitmeyecek dahi olsa bilemeyiz. İhtimaller ne kadar düşük de olsa iyi bitebilir yaşananlar. Bu nedenle gözlerimizi dört açmalı ve sonuna kadar izlemeliyiz hayatı. Sonrasında evet gülmemiz gerekiyorsa gülelim, ağlamamız gerekiyorsa ağlayalım ancak vakti geldiğinde yapalım bunu. Şimdiyi yaşanmamış bir gelecek için kaçırmayalım. Kim bilir, belki işler iyi gider

Fatma Nur Bıyık

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
29/40 kitap - %73 tamamlandı
29 kitap okudu
40 kitap
6,8bin sayfa
3 inceleme
37 alıntı
“Beni farklı yapan şeyler, beni ben yapar.” - Ayıcık Winnie