"... Dingin bir göl kıyısı gibi susacağım sana... Dalgaların yalnızlığına feda... Çünkü hiçbir tarifin anlamı olmayacak zaten, sustuklarımı anlamayana..."
"Kimi sevsem, ayakları vardı çekip gitmeye...
Kalabalıkta annesini kaybetmiş bir çocuktum ben hep.
Karanlıkta ışığın düğmesini asla bulamayan.
Gözleri ıslak, düştü düşecek..."