Hani hep korktuğumuz bir şey vardır,
yalnız başına aktivite yapmak. Bugün bunu yıkmak adına kendi çapımda bir seriye başlayacağım. Kendimizle baş başa kalıp ruhunuza iyi gelen şeyleri yapmaya özen gösterelim. 💐
Bir insanı affedebilmek için kafanda ne sorular sordun nasıl cevapladın kim bilir haklamak için onu, kandırdın belki de kendini. Güzel anıları hatırında tuttun ama sonuç ne oldu?
Ben söyleyeyim, ufacık bir tebessüm ve koca bir hiçlik.
Bir insan her gece suçlar mı kendini yeterince sevemedim diye kokusuna doyamadım sarılamadım diye oysa hep küçük kızın olarak kalmak isterdim ben zaman orda dursun isterdim geceleri soğuktan uyuyamadığımda sana sarılıp uyuduğum anda dursaydı zaman hiç akmasaydı
Ben seni çok özlüyorum baba