Selva Gedik

Hayata ilk defa kendi gözlerimle bakıyordum.Sanki doğduğumdan bu yana bir yabancıyı taşıyormuşum yüreğimde. -Selva Gedik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah şu kamburluk…
“Sevgi emektir”
Bense hiç öfkeli olacak kadar toy olamadım.
Kendin olmanın hafif huzuru