Birisi size taparcasına bağlansaydı sizin ona verebileceğiniz bir değer bırakabilmesi mümkün müydü?Böyleydi yalan sevgilerin sonu.Sahte bir kader.Boşa geçmiş heba edilmiş bir yazgı,yanılgı.
-Selva Gedik
Bazen her şey bir karede.Yıkıntılar döküntüler kazıntılar ve çaba.Belki rol yaptığımız bunca cinnet.Ufuk dolu da olsa asıl görevimiz olmayan bir yanlışlık.Oysa gerçek durudur.Suyun akışı kadar bir kapılganlıktır işte.Öylece yaparsın ve olur.
-Selva Gedik